Tilaa häiriötiedotteet tekstiviestinä

Toisinaan vedenjakelu on katkaistava, kun ylläpidämme vesihuoltoverkostoa. Tiedotamme tekstiviestillä suunnitelluista käyttökatkoista joko etukäteen tai nopeasti äkillisen häiriön johdosta, jotta voit varautua siihen. Jos sinulla on julkisesti saatavilla oleva puhelinnumero, sinun ei tarvitse rekisteröidä sitä asiakasportaaliin.

Rekisteröi numerosi palveluun erikseen, jos

  • puhelinliittymäsi on rekisteröity muuhun kuin koti-asuinpaikkaasi (esim. työpuhelin tai vapaa-ajan asunto/mökki)
  • olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta osoitettasi
  • puhelinliittymäsi on salainen tai prepaid.

PIN-koodin tilaaminen

  1. Valitse tapa, jolla haluat kunnan tiedottavan sinua vesikatkoista.
  2. Kirjoita kenttiin nimesi ja puhelinnumerosi (muodossa 0401234567) ja/tai sähköpostiosoitteesi.
  3. Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta. Saat pian nelinumeroisen PIN-koodin tekstiviestillä tai sähköpostitse, jos matkapuhelinnumeroa ei määritetty. Jos annoit lankapuhelinnumeron, saat pian puhelun, jossa sinulle luetellaan nelinumeroinen PIN-koodi.
  4. Kirjoita saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään.
  5. Klikkaa OK-painiketta.

 

Katuosoitteen lisääminen

  1. Klikkaa Tilaa-painiketta.
  2. Kirjoita kenttiin postinumero, kadunnimi ja talon numero.
  3. Klikkaa Tilaa-painiketta valitun osoitteesi kohdalta.
  4. Tarkista kirjoittamasi osoitetiedot ja klikkaa Kyllä-painiketta vahvistaakseni osoitetietosi rekisteröiminen.
  5. Valmista tuli! Saat jatkossa valitsemallasi tavalla viestin, jos ilmoittamaasi osoitteeseen tulee vika- tai häiriötilanne.

Huomioithan, että voit rekisteröidä enemmänkin kuin yhden osoitteen, esimerkiksi kesämökin tai lähiomaisen osoitteen.